KundserviceÖppet 12-16:00[email protected]

0 items in cart

Din Varukorg är tom.

Ett pärlvitt leende på en vecka

Sean före och efter tandblekning med Stella White Strips

Det var under en vanlig tisdagsmorgon framför spegeln som Sean märkte att 13  år av snus, rökning och kaffe började synas på tänderna. Leendet som gjorde sambon kär i honom var borta tillsammans med hans självförtroende.

-          Jag försökte att få vitare tänder på alla möjliga sätt.

Rökningen upphörde och även kaffeintaget minskade kraftigt. Tandläkare försökte hjälpa till med tandkräm för vitare tänder, men även efter tre års användning fanns det ingen märkbar skillnad eller förbättring.

-          Vanlig tandblekning var någonting jag funderade mycket på, men att ta ett lån för att få vitare tänder känns galet. Pengarna räckte inte till för sån lyx.

Det var på sitt arbete som Sean fick höra om Stella White Strips. Inte bara var det så att flera kollegor faktiskt använder Stellas produkter, det kostade bara 295 kr och det verkade fungera!

-          Jag hade gett upp hoppet om att hitta en lösning på mitt problem, så jag hade ingenting att förlora på att testa.

Bara någon dag efter att han beställde Stella White Strips kom det ett paket med posten.

-          Från första ögonblicket såg det ut som en högkvalitativ produkt, jag tog bort en remsa ifrån skyddet, placerade det på tänderna och sedan var det bara att vänta. Enkelt, fräscht och det tog bara 30 minuter av min vardag.

Mindre än två dagar efter Sean började använda Stella White Strips fick frågor från vänner och bekanta om var och när han gjorde sin tandblekning.

-          Jag visste inte hur jag skulle försvara mig. Jag hade inte tänkt på det, men mina tänder verkade ha blivit vitare då alla omkring märkte det.

En vecka senare kan Sean inte sluta le och skratta. Han har fått tillbaka sitt pärlvita leende och sin drive att ha kul!

-          Inte ens i mina vildaste drömmar trodde jag att tänderna skulle vara så här vita igen. Jag skäms inte längre för mitt leende. Efter bara en vecka har Stella White Strips gett mig tillbaka mitt självförtroende när jag är ute bland folk. Jag älskar att le och njuta av livet på nytt! Stella White Strips förändrade mitt liv och jag är oerhört tacksam men samtidigt förbluffad över hur mycket man egentligen får för pengarna, det fungerar verkligen!

Sean blev överraskad över hur enkelt det gick.

Jag trodde det skulle vara obehagligt men det kändes ingenting och man hade en fräsch mintsmak i munnen efteråt” säger han med ett brett leende på läpparna.