KundserviceÖppet 12-16:00[email protected]

0 items in cart

Din Varukorg är tom.

Bättre säljare med vita tänder

Jerry före och efter tandblekning med Stella White Strips

Jerry jobbar som säljare på en stor elektronikfirma i Stockholm. Han om någon vet hur viktigt det är att våga le för att göra ett gott intryck. Det dagliga snusandet ledde till slut till ett sämre självförtroende.

-          Bemötandet är bland det viktigaste i mötet med en kund. Det är viktigt att göra ett gott och städat intryck. Det är ingen som vill få hjälp av någon som inte har tid att tänka på sitt yttre. Ibland märkte jag att kunder tittade på min mun upprepade gånger när jag pratade och det fick mig att känna mig osäker.

Jerry funderade över om han oroade sig i onödan eller om det kanske var något ovanligt med hans mun. Han tog upp saken med en kollega.

-          Jag pratade med en kollega om det och hon sa att det kanske var att mina tänder såg smutsiga ut från snuset. Jag har snusat sedan jag var 18 och jag vill verkligen inte sluta. Men det hade verkligen börjat synas på mina tänder. Jag kunde ju inte vara säker men när jag tänkte på det så skämdes jag verkligen. Det såg inte alls fräscht ut.

Jerry uppsökte tandläkaren som gav honom ett ovälkommet besked.

-          Det enda tandläkaren kunde erbjuda var tandblekning för flera tusen och sa att jag måste sluta snusa eller börja bleka tänderna regelbundet. Jag kände inte alls att jag hade råd med det. När jag pratade med min kollega om det så frågade hon ”Varför bleker du inte bara hemma istället? Det kostar bara några hundralappar”.

Samma kväll beställde Jerry två paket Stella White Teeth Whitening Strips. Paketen kom redan samma vecka.